- Om NiT
-
Medlemskap
- Medlemsskap i NiT
- Medlemsbedrifter
- Handelskammer
- Fagråd
-
Aktuelt
- Publikasjoner
- Nyheter
- NiT i media
- Medlemsnytt
- Prosjekter
- Trondheim Opportunity
- Styrekandidatlisten
"Den nye normalen» vil være annerledes og fylt med store muligheter og mye usikkerhet som ledere er nødt til å navigere rundt. Teknologi har så langt vist seg å være løsningen for mange virksomheter.
I dette direktesendte seminaret forteller internasjonale anerkjente næringslivsaktører om deres tanker og erfaringer.
NiT ønsker å invitere Trønderske næringslivsaktører til å se dette unike arrangementet i et samlet fellesskap i dette streaming-eventet på Nova kinosenter!
Kaffe og lunsj er inludert.
Foredragsholdere og tema
Randi Zuckerberg - Grunnlegger og CEO Zuckerberg Media
Tema: What are the ways one can reinvent and adapt to crisis?
Morten Hansen - Professor, forfatter og ledelsesteoretiker
Tema: Future of work Will we still have work to go to?
Carla Harris - Adm.dir Morgan Stanley
Tema: Leadership beyond this crisis
Brian Halligan - CEO & Co-founder HubSpot
Tema: What will the new normal look like?
Annicken R. Day - CEO & founder Corporate Spring
Rolle: Moderator OBF studio
Klikk her for mer informasjon of foredragsholderne.
Eget Trøndersk debattpanel!
Første delen av visningen vil bestå av to paneldebatter, ledet av daglig leder i BERRE Kommunikasjonsbyrå AS, Lasse Berre.
Her vil følgende to sentrale temaer diskuteres direkte på scenen på Nova kinosenter:
Paneldebatt 1: Den nye normalen - Hjemmekontor?
Dilemma: Beskytte ansatte vs sørge for at samfunnet fungerer.
For noen har hjemmekontor og digitale møter fungert over all forventning, for andre har det vært mindre optimalt. Hva kan vi hente fra erfaringene vi har høstet så langt?
- Hvorfor «komme på jobb», og bruke byen? - Mulig å gjøre det samtidig som smittevern ivaretas?
- Positive og negative effekter av hjemmekontor, kortsiktig og langsiktig?
Panel:
Tanja Holmen, reiselivsdirektør Visit Trondheim
Trond Mellingsæter, Country Manager Danske Bank
Paneldebatt 2: Hvordan fokusere på langsiktige resultater i kombinasjon med en midlertidig krise?
Til tross for dramatiske endringer, har virksomheter en identitet og kjerne av langsiktige resultater, mål og strategier. Hva skal til for å nå disse langsiktige resultatene i kombinasjon med en nødvendig helomvending som fokuserer på kortsiktige resultater?
Panel:
Marius Brevik, merkevaredirektør Eplehuset
Mads Bones, skuespiller Det Nye Teateret
Ekspertpanel i OBF-studio:
Ekspertpanel:
Sandra Hovland - Head og Innovasjon and Technology, Devoteam
Monica Beate Tvedt - Partner & Director of Technology, Forte Data
Kenneth Fredriksen - Region Vice President Nordics and Baltics, Huawei
Anita Hager - CEO, Intek Enineering AS
Tor Haugenes - Moderator, OBF Studio
Når du vil, hvor du vil, så ofte du vil!
Samtlige deltagere vil få tilgang til å se foredragene i 30 dager etter konferansen.
Ta med deg dine kolleger for en komfortabel og innholdsrik visning for å bli inspirert og få handlingsverdige verktøy for å blomstre i «den nye normalen».
NB! Grunnet hensyn vedr. smittevern har vi begrenset antall deltagere. Her gjelder "første mann til mølla"-prinsippet.
Merk: Deltakeravgiften er eks. mva. Dette blir lagt til ved fakturering eller ved kortbetaling.
Politikere og ansatte i offentlig sektor vil få medlemspris ved deltagelse på våre møter