- Om NiT
-
Medlemskap
- Medlemsskap i NiT
- Medlemsbedrifter
- Handelskammer
- Fagråd
-
Aktuelt
- Publikasjoner
- Nyheter
- NiT i media
- Medlemsnytt
- Prosjekter
- Trondheim Opportunity
- Styrekandidatlisten
- Næringslivet må forstå verdien av kommunikasjon som verktøy, og løfte dette opp på ledernivå.
Lars Fuglevaag er både blid og tydelig når han møter Midtpunkt til en prat om hvem i regionen han synes er skarpe kommunikasjonsfaglig.
58-åringen har tjent til livets opphold med informasjon, kommunikasjon og markedsføring i en mannsalder, og dagjobben er i Sikt – Kunnskapssektorens tjenesteleverandør. Han er også mangeårig aktivt medlem av Næringsforeningens fagråd for kreative og kulturbaserte næringer.
Fuglevaag er dessuten leder av Kommunikasjonsforeningens lokallag i Trøndelag som skal synliggjøre faget og bidra til å styrke kompetansen på feltet. Kommunikasjonsforeningen er et faglig fellesskap med mer enn 4.000 medlemmer nasjonalt, hvorav rundt 400 i Trøndelag.
- Lokalt gjennomfører vi 10-15 arrangement i året, de fleste er gratis for medlemmer. Faglig dekker vi hele spekteret, fra markedskommunikasjon, krisekommunikasjon, klarspråk, omdømme, til nye teknologier og plattformer, og mye mer.
Les hele saken i den ferske utgaven av Midtpunkt: https://issuu.com/bk.no/docs/midtpunkt_2_2023_issu