I henhold til Næringsforeningen i Trondheimsregionens vedtekter innkalles det herved til GENERALFORSAMLING tirsdag 28. mars kl. 14-16. Klikk her for å melde deg på.
Styrets forslag til dagsorden:
Godkjennelse av innkalling
Valg av møteleder og to personer til å signere protokollen sammen med møteleder
Godkjennelse av dagsorden
Styrets årsberetning for 2022
Revidert årsregnskap for 2022
Fastsettelse av eventuell godtgjørelse til foreningens tillitsvalgte
Godkjennelse av revisors honorar
Medlemskontingent for 2024
Budsjett for 2023
Saker som styret eller foreningens medlemmer forelegger
Valg til styre og valgkomite
Styre: 5 av 10 styremedlemmer er på valg for 2 år; samt styreleder og nestleder for 1 år
Valgkomité: 1 av 5 medlemmer er på valg for 2 år; samt leder for 1 år
Sakspapirene finner dere HER. De deles også ut i møtet, eller kan hentes hos foreningen før generalforsamlingen. Sistnevnte gjelder også for regnskapene til de to stiftelsene Trondhjems Handelsstands Understøttelseskasse og Handelsstandens Eldreboliger Hasselbakken.
Det vil avslutningsvis i møtet bli gitt en orientering om aktuelle saker i regi av Næringsforeningen i Trondheimsregionen/Mid-Norway Chamber of Commerce and Industry ved adm. direktør Berit Rian.
Bedrifter med mellom 0 og 10 ansatte har på generalforsamlingen 1 stemme, bedrifter med mellom 11 og 50 ansatte har 2 stemmer, bedrifter med mellom 51 og 100 ansatte har 4 stemmer, bedrifter med mellom 101 og 250 ansatte har 7 stemmer, og bedrifter med mer enn 251 ansatte har 10 stemmer.
Med vennlig hilsen
Næringsforeningen i Trondheimsregionen
Trond F. Mellingsæter Berit Rian
Styreleder Adm. direktør